O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

środa, 3 kwietnia 2013

Naszyjnik z zamka i filcu z pazurem lub krawat kowbojski / Felt end zipper bolo tie - necklace


Tym razem suwakowa kolorowa kolia. 
Już niedługo kolczyki i bransoletka do kompletu
Możliwość regulacji długości przez przesuwanie jedwabnymi sznurkami

Świetnie będzie się prezentować również na zawodach western,  jako krawat kowbojski - Bolo tie dla eleganckiej Pani
Świetnie prezentowałyby się też naczółki dla konia w tym samym stylu do kompletu - muszę pomyśleć nad wzorem i do dzieła :)

Odzyskane z wersji zapasowej google:
Pierwotnie opublikowane: wtorek, 23 października 2012
CzaryMaryDori   
Odzyskane komentarze:
  1. Jestem niepoprawną nosicielką białych koszul i bardzo lubię kolorowe dodatki takie jak Twoja kolia.
    pozdrawiam
  2. Dziękuję Aniu.
    A co do białych koszul - zawsze są na topie :)
  3. Rewelacyjny pomysł i kolory! Podziwiałam już na Artillo. Filcowanie jest dla mnie tajemnicą, jedyna filcowa kulka jaką ukręciłam była twarda jak kamień i nic przez nią przewlec nie mogłam, więc się na filc obraziłam i podziwiam już tylko z daleka :)
  4. Za to ty tworzysz inne piękne rzeczy :)
  5. Za to ty tworzysz inne piękne rzeczy :)
  6. Nic dodać nic ująć- ŚLICZNY!!!

5 komentarzy:

  1. Fajne są te Twoje ostatnie filcowo suwakowe twory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      Właśnie je przywracam z kopii zapasowej google, bo przypadkowo je wykasowałam z bloga. A powstały jakiś czas temu, więc starzy bywalcy będą mieli przypomnienie, a nowi nie będą musieli ich daleko szukać :)

      Usuń
    2. I dobrze, bo ta filcowa biżuteria jest rewelacyjna :)

      Usuń
  2. Jak ja lubię te twoje filcowe kolie:)

    OdpowiedzUsuń