O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Krawatka - bolo kowbojskie z sardonyksem / Felt and zipper western bolo tie

Mój brat to zapalony "koniarz", występuje na zawodach jeździeckich, więc taką oto niespodziankę jemu przygotowałam
Bolo tie - krawatka kowbojska lub inaczej kowbojski naszyjnik, oczywiście z suwaka i wełny czesankowej.
Dodatkowo: kamień - sardonyks, skórzany rzemień,sznurek sutasz, skóra naturalna do podklejenia i zacisków od spodu.
Zaciski musiałam wykonać wg własnego pomysłu, bo nigdzie nie znalazłam tego typu do kupienia, ale te sprawdzają się świetnie.
Myślę, że taka krawatka pasowałaby również do kobiecej kreacji 
 



Odzyskane z wersji zapasowej google:
Stara wersja Pierwotnie opublikowane: środa, 16 stycznia 2013,  
CzaryMaryDori Odzyskane komentarze:

  1. świetnie wygląda do białej koszuli :)
  2. Bardzo efektownie wygląda :)
  3. na jeździectwie się nie znam, dla mnie idealne do kobiecej białej koszuli!
  4. Ale cudo, wśród kowbojów modne są takie z turkusem:) ale Twoja podbiłaby ich serca!
    Odpowiedzi

    1. Turkusowa i z turkusami jest już zaprojektowana od dawna, bo to mój ulubiony kolor, ale muszę skończyć wcześniejszy projekt, więc czeka na swoją kolej :)
  5. Dziękuję Brat nosi najczęściej białe lub czarne koszule
  6. Niesamowite prace wykonujesz, bardzo pomysłowe i niespotykane. Broszki są zabójcze, krawatka przepiękna i jak najbardziej pasuje do kobiecego stroju. A Bratu na pewno się spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz