O mnie

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję biżuterię i ozdoby domowego użytku. Wykorzystuję zamek błyskawiczny (suwak), wełnę, filc, tkaniny i kamienie. Charakterystyczną cechą marki jest biżuteria wykonywana z suwaka i filcu. Łączę też poznane techniki. Każda praca jest wykonywana ręcznie, w pojedynczych egzemplarzach. Z przyjemnością podejmuję też wyzwania biżuteryjne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do mojej strony, gdyż tu znajdziesz to coś, czego nie oferują masowi producenci.

czwartek, 23 maja 2013

Baza klipsów do butów - gdzie kupić??

Jeśli ktoś wie gdzie można kupić w rozsądnej cenie klipsy do butów, będę bardzo wdzięczna za namiary sklepu lub www. Na razie znalazłam parę za 7,50 + wysyłka (allegro), szukam tańszych
A może któraś z was ma dostęp do stacjonarnego sklepu u siebie?



9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wszędzie szukałam, ale nie znalazłam.. ;/ a miałam taaaaakie pomysły..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupowałam za granicą, za dolary jak jeszcze były bardzo tanie (ok. 2 zł) - to się nawet opłacało ;) przy obecnym kursie chyba nie ma co szukać za granicą ...
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w poszukiwaniach,
    Ania ze Srebrnej Agrafki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.etsy.com/search/supplies?search_submit=&q=shoe+clips&order=most_relevant&ship_to=PL&view_type=gallery No ceny jak ceny, ale klip są :)

    zapraszam na moje dziobanie i rysowanie:
    bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam je na angielskim amazonie, http://www.amazon.co.uk/PD-Shoe-Clips-12-Pack/dp/B0027ISZQE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1369631431&sr=8-1&keywords=Shoe+Clip+Blanks, sama bym zamawiała, bo niedługo rodzina przyjedzie z Anglii - przynajmniej taniej wyjdzie przesyłka, bo 1,25 funta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może już znalazłaś te bazy do klipsów, ale ja dopiero teraz zauważyłam ten wpis.. Gdy czegoś szukam , oprócz swoich stałych, sprawdzonych hurtowni, buszuję po Alegro.. moment i znalazłam je tam. Oto link ;) :

    http://allegro.pl/baza-do-klipsow-klipsy-do-butow-20-sztuk-i3329024160.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A... sorry, nie doczytałam, ale fakt.. na razie też dojrzałam tylko te na Alegro ;) :D

    pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jeszcze raz ja ;)
    Link ,który podałam, jest do zakupu hurtowego, czyli 20 szt/10 par za 55 zł, tym samym jedna para kosztuje 5,5 zł a nie 7,5 ;) lepiej zawsze wziąźć hurtowy zakup, bo taniej :)

    I już chyba wszystko napisałam .. tak myślę.. ;) :D

    pozdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukając tutorialu na takie klipsy trafiłam na to pytanie, klipsy właśnie poszerzyły asortyment manzuko.com. Para za 5zł (http://manzuko.com/pozostale-bazy/13579-baza-klips-do-butow-srebrna-25x15x4-2szt-babuss.html)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Martyna z zespołu ManZuKo

    OdpowiedzUsuń